اطلاعات ثبت‌نام
در این بخش، كلیه اطلاعات لازم در رابطه با ثبت‌نام جهت درخواست گواهی الكترونیكی به ترتیب تشریح شده است. لطفاً مطالب این بخش را به دقت مطالعه نموده سپس اقدام به ثبت‌نام نمایید.

مراحل و مدارك مورد نیاز جهت ثبت‌نام

  1. تكمیل فرم درخواست گواهی الكترونیكی (برای دریافت فرم‌ و راهنمای تكمیل آن به مخزن مراجعه نمایید)؛
  2. دانلود و پرینت سند توافق‌نامه سطح ارائه خدمات مركز میانی پارس‌ساین و امضای همه صفحه‌های آن؛
  3. تولید فایل درخواست امضای گواهی (CSR) [برای تولید فایل CSR می‌توانید از راهنمای ایجاد CSR‌ با استفاده از نرم‌افزار ParsKey Utility و نرم‌افزار ParsKey Utility استفاده نمائید]؛
  4. واریز مبلغ به حساب بانكی (برای آگاهی از نحوه پرداخت، به بخش "هزینه‌های ثبت‌نام و نحوه پرداخت" در همین صفحه مراجعه نمائید)؛
  5. فراهم نمودن مدارك لازم برای درخواست گواهی (مدارك مورد نیاز در ادامه همین بخش آمده است)؛
  6. مراجعه حضوری به یك دفتر ثبت‌نام (به بخش "اطلاعات تماس با دفاتر ثبت‌نام" در همین صفحه مراجعه نمایید) و ارائه مدارك، فیش‌های بانكی، فرم درخواست گواهی، سند امضاشده توافق‌نامه سطح ارائه خدمات مركز میانی پارس‌ساین، و فایل الكترونیكی CSR (در قالب یك CD) به این مركز. كلیه مدارك مذكور (به ویژه فایل CSR) باید قبل از مراجعه به دفتر ثبت‌نام آماده شوند؛ در صورت نقصان هر یك از مدارك، گواهی الكترونیكی صادر نخواهد شد.

توجه: متقاضیانی كه امكان مراجعه حضوری ندارند، می‌توانند از طریق پست موارد مذكور را به همراه كپی برابر اصل كارت ملی و شناسنامه به "دفتر ثبت‌نام پارس‌ساین" ارسال نمایند. دقت كنید، كپی برابر اصل كارت ملی و شناسنامه الزامی است.

مدارك لازم برای ثبت‌نام

  • چنانچه فردی درخواست گواهی الكترونیكی حقیقی (شخصی) داشته باشد، مدارك شناسایی زیر مورد نیاز می‌باشد:
    • اصل و كپی هر دو روی كارت ملی؛
    • اصل و كپی صفحه اول شناسنامه.

چنانچه فردی درخواست گواهی الكترونیكی حقوقی (برای سازمان یا یك سمت سازمانی، شركت، یا مؤسسه) داشته باشد، مدارك زیر مورد نیاز می‌باشد:

    1. مدارك شناسایی فرد درخواست‌كننده:
      • اصل و كپی هر دو روی كارت ملی؛
      • اصل و كپی صفحه اول شناسنامه.
    2. كپی آگهی تأسیس شركت/مؤسسه در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات روزنامه رسمی ممهور به مهر شركت/مؤسسه؛
  • مدارك مرتبط با نوع درخواست گواهی كه در فرم درخواست آن گواهی ذكر گردیده است (مثلاً پرینت WHOIS وب‌سایت برای گواهی SSL).
  • در صورت ارائه درخواست گواهی به دفتر ثبت‌نام توسط نماینده‌ی درخواست‌كننده، علاوه بر مدارك فوق برای درخواست‌كننده گواهی، ارائه مدارك زیر توسط نماینده الزامی است:
    1. حداقل یكی از مدارك شناسایی فرد نماینده:
      • اصل و كپی هر دو روی كارت ملی؛
      • اصل و كپی صفحه اول شناسنامه.
    2. معرفی‌نامه‌ای از سازمان/شركت/مؤسسه جهت شناسایی فرد نماینده. معرفی‌نامه باید بر روی سربرگ سازمان بوده و حاوی مشخصات فرد نماینده (حداقل شامل نام، نام خانوادگی، و شماره ملی) و مشخصات گواهی درخواستی (حداقل شامل نوع گواهی و نام مالك گواهی) باشد و:
      • برای سازمان، توسط بالاترین مقام سازمان مرتبط با متقاضی گواهی، امضا و ممهور به مهر سازمان گردد.
      • برای شركت/مؤسسه، توسط نماینده‌ی شركت/مؤسسه كه حق امضای اسناد تعهدآور را دارد، امضا و ممهور به مهر شركت/مؤسسه گردد.

توجه 1: پس از مراجعه حضوری به دفتر ثبت‌‌نام و تحویل مدارك، در صورت صحت مدارك، پس از حداكثر 10 روز كاری گواهی صادر‌شده و از طریق ایمیل به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

توجه 2: در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، لطفاً به بخش سوالات متداول وب‌سایت مراجعه نمایید.

بالای صفحه

هزینه‌های ثبت‌نام و نحوه پرداخت

  • هزینه گواهی: مبنای تعرفه‌ها برای انواع مختلف گواهی‌ الكترونیكی، تعرفه‌های مصوب مركز دولتی صدور گواهی الكترونیكی ریشه بوده و طبق جدول زیر می‌باشد.
نوع گواهی
هزینه گواهی به تفكیك سهم‌ها
سهم مركز ریشه (به ريال)
سهم مركز میانی پارس‌ساین (به ريال)
گواهی ‌ SSL معمولی (برای یك دامنه)
176,000
288,000
گواهی Wildcard SSL
176,000
1,727,000
گواهی SAN SSL برای 2 دامنه
176,000
647,000
گواهی SAN SSL برای 3 دامنه
176,000
959,000
گواهی SAN SSL برای 4 دامنه
176,000
1,199,000
گواهی SAN SSL برای بیشتر از 4 دامنه
برای اطلاعات بیشتر در این رابطه، با دفتر ثبت‌نام پارس‌ساین تماس بگیرید.
گواهی مهر سازمانی
108,000
177,000
سایر گواهی‌ها برای اشخاص حقیقی وابسته و اشخاص حقوقی (گواهی‌های امضا، پست الكترونیكی امن، احراز هویت، و امضای كد)
100,000
163,000
سایر گواهی‌ها برای اشخاص حقیقی غیروابسته (گواهی‌های امضا، پست الكترونیكی امن، احراز هویت، و امضای كد)
96,000
157,000
  • نحوه پرداخت: هزینه گواهی باید در قالب دو فیش‌ مجزا و بر اساس جدول فوق به صورت زیر به حساب واریز شود:
    1. فیش اول: مبلغ سهم مركز دولتی صدور گواهی الكترونیكی ریشه به شماره حساب 2176279001002 بانك ملی ایران شعبه بلوار كشاورز (كد شعبه 190) به‌ نام تمركز وجوه درآمد صدور گواهی واریز شود.
    2. فیش دوم: مبلغ سهم مركز میانی پارس‌ساین به شماره حساب 153251081641 بانك اقتصاد نوین شعبه دانشگاه صنعتی شریف (كد 153) به‌ نام شركت امن‌افزار گستر شریف واریز شود.
  • توجه 3: بطور پیش‌فرض بازه اعتبار گواهی‌های صادر‌شده یك سال می‌باشد و هزینه‌های ذكر شده در جدول بالا نیز برای یك سال می‌باشد.
  • توجه 4: در صورت درخواست گواهي سطح اطمينان يك، با دفتر ثبت‌نام پارس‌ساین تماس بگیرید.
بالای صفحه

اطلاعات تماس با دفاتر ثبت‌نام

استان
شهر - نام مركز
اطلاعات تماس
تهران
تهران - دفتر ثبت‌نام پارس‌ساین
  • آدرس: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، خیابان قاسمی غربی، شماره 37، طبقه پنجم، شركت امن‌افزار گستر شریف، مركز میانی پارس‌ساین.
  • تلفن 1: 61975550 (021)
  • تلفن 2: 61975500-20 (021)
  • فكس: 66090299 (021)
  • كد پستی: 1459995841 
  • پست الكترونیك: parssign.ra [AT] amnafzar [DOT] ir
  • ساعات كار: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 12.30 و از ساعت 13 الی 16.30؛ روز پنج‌شنبه از 8 صبح الی 12
  • مسئول: خانم سلیمی
خراسان رضوی
مشهد - دفتر اسناد رسمی شماره 214 مشهد
  • آدرس: مشهد، بلوار معلم، نبش معلم 6
  • تلفن: 6075465 (0511)
  • پست الكترونیك: shsafaviyan [AT] yahoo [DOT] com
  • ساعات كار: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 14 و از ساعت 17 الی 19؛ روز پنج‌شنبه از 8 صبح الی 13
  • مسئول: خانم صفویان
بالای صفحه



تمام حقوق این وب‌سایت، متعلق به مركز میانی پارس‌ساین می‌باشد.